تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات شما انجام می شود لطفا اگر می خواهید وبلاگ تبلیغ کنید در قسمت وبلاگ نظر دهید نه در تبلیغات اجناس
تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات شما انجام می شود لطفا اگر می خواهید وبلاگ تبلیغ کنید در قسمت وبلاگ نظر دهید نه در تبلیغات اجناس

مراحل باز کردن وبلاگ بلاگ اسکای


برای باز کردن بلاگ اسکای بر روی ادامه مطلب کلیک کنید



آســـــان بنویسیـــــد و با دیــگران به اشتـــراک بگذاریـــــد

بلاگ اسکای ابزاری است که به شما کمک می کند تا هر زمانی که مایل بودید، بلافاصله به انتشار ایده‌ها، افکار و دیدگاه‌هاﯼ خود بپردازید. بلاگ اسکای محیطی را به عنوان وبلاگ یا بلاگ در محدوده صفحات وب در اختیار شما می‌گذارد و شما با استفاده از این محیط می‌توانید به آسانی یک سایت اختصاصی داشته باشید. بیشتر بدانید ...

برای اینکه در بلاگ اسکای یک وبلاگ بسازم به چه چیزی نیاز دارم؟ ساده است... شما فقط ۲ دقیقه زمان نیاز دارید! هیچ زحمتی ندارد! ما همه کارها را برای شما آسان کرده‌ایم.

همین حالا ثبت نام کنید

برخی از امکانات بلاگ اسکای

اتصال دامنه

با استفاده از امکان اتصال دامنه به وبلاگ، شما قادر خواهید بود وبلاگ خود را بر روی آدرس اینترنتی مستقلی شبیه yourname.com مشاهده نمایید.

وبلاگ گروهی

با این امکان قادر خواهید بود برای وبلاگ خود نویسندگانی با سطح دسترسی‌های مختلف تعریف کنید و از قابلیت‌های یک وبلاگ گروهی برخوردار باشید.

5 گیگابایت فضای رایگان

در بلاگ اسکای 5 گیگابایت فضای رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد تا تصاویر، آهنگها، ویدیوها و هر فایلی را که مایل باشید به آسانی آپلود کرده و به اشتراک بگذارید.

آمار

یکی از مهمترین نیازهای وبلاگنویسان دسترسی به آماری از بازدیدکنندگان وبلاگشان است. آماری از قبیل تعداد بازدید روزانه، تعداد مراجعه موتورهای جستجو و ...

حریم خصوصی

در بلاگ اسکای می‌توانید با رمزگذاری بر روی وبلاگتان آنرا از دسترس عمومی خارج کنید. حتی می‌توانید وبلاگ خود را تنها از دسترس موتورهای جستجو خارج نمایید.

انتقال مطالب

با این ابزار به راحتی قادرید مطالب خود را از سرویس‌دهندگان وردپرس، بلاگر و مووبل‌تایپ به بلاگ اسکای انتقال داده و یا مطالب خود را به سرویس دیگری منتقل کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.